Apr. 10, 2014

1kommentarer

torsdagkväll, och åh jag vet att bloggningen är dålig nu! Men det är så jobbigt utan dator plus att en massa saker händer nu! Idag hade jag till exempel nationellt prov i Svenska! Det kändes bra, men mest så skönt att det är gjort nu! Imorn går jag i skolan till 12 sen går jag på ett välbehövligt påsklov ❤

Har även idag fått hem min studentklänning och den passade äntligen bra! Har bytt å köpt nya å skickat tillbaka nu hur många gånger som helst men NU hitta jag den! En bikini blev det också :) Båda från Nelly!

Imorn ska jag sova hos M, jobba på lördag. Annars bara fira loooov!!

1 kommentarer

mm

11 Apr 2014 20:40

Hej, min lilla tjej, längtar så efter dig och syrran din, men förstår att ni har fullt upp. Kom ihåg att jag älskar er, din MM

Svar: Längtar efter dig med! Älskar dig mormor! <3
None None

Kommentera

Publiceras ej