För trots att höstens första frost visar sig så är jag ändå lycklig.

0kommentarer

Ojojoj vad dött det har varit här under veckan! Insåg igår att jag inte hade bloggat på jättemånga dagar, haha.
 
Här är i alla fall två outfitbilder från veckan. Trivs så bra i mina orange skor och tröjan var verkligen alldeles perfekt just den dagen. Lagom varm. Det har ju faktiskt blivit väldigt kallt nu den senaste veckan, och man kan inte längre gå i linne i skolan. Men det gör mig inte så mycket, jag tycker nästan att det är dags för hösten att börja komma nu. Lär ju få ångra att jag sa det där om några minusgrader kallare, haha.
Trots att hösten har kommit med buller och bång så har ändå solen visat sig en del, vilket jag uppskattar så mycket så. Så här fin höst tror jag nog aldrig att jag har upplevt. Och mitt i alla lektioner och inlämningar och gympaträningar så bestämde jag mig för att ta en egobild vid busshållplatsen. För det var en fin morgon med höstens första frost och jag skulle denna dag få träffa någon jag saknat.
För igår så sov Ronja här. Ronja som har gått och blivit 153 cm lång och där med bara 5 cm från min längd, och som jag inte har sett på så länge. Hon fick spenera två timmar på läktaren på min träning innan vi åkte hem. Drack varm oboy och te och gjorde läxor om geoparder. Hon är duktig hon. Vi somnade sedan i sängen runt 10, jag lite gladare och fylld med lite mer energi.
 
Idag gick jag upp nollfemtrettio. Väldigt tidigt om ni frågar mig. Men jag överlever. Har gått bra i skolan, och nu ligger jag i mina mysigaste myskläder och väntar på Micke. Jag, Micke och Richard ska till Norrtälje och äventyra ikväll vi. Haha. Låter inte så spännande, men det ska faktiskt bli väldigt roligt :)

Kommentera

Publiceras ej