Dem där som sticker ut lite extra

0kommentarer

Dagens outfit! Ber en en gång ursäkt för kvalitén på bilderna, men ni får leva me´t helt enkelt :)
 
Dagen har varit sjukligt lång! Kroppen och hjärnan är slut och det ska bli så välbehövligt med höstlov känner jag verkligen nu. En fredag och naturkunskapprov väntar, sedan tar jag lov! Eller ja, nästa i alla fall, startar lovet med att skriva högskoleprovet hela dagen på lördag, haha :P Usch, ser inte fram emot det om jag ska vara ärlig. Men tror det kommer bli bra när jag väl har gjort det :)
 
Idag vill jag ge en liten extra tanke och hyllning till min fina vän Micke Wiman btw. Som alltid finns för mig när jag behöver, och som kan vara en pain in the ass ibland, men ändå så himla bra. Bara som en lite inflik sådär.
 
Nu sitter jag i munkjacka och med en latte, och tänkte titta på ett avsnitt PLL för ovanlighetens skull ;) Förvånade va?

Kommentera

Publiceras ej