Jag var till helvetet och vände

0kommentarer

Hej och hå. Gud jag kommer knappt ihåg senast jag skrev här! Typ över en vecka sen! Ojojoj inte okej.. Jag har lite svårt att hitta motivation till att blogga nu, så det kommer lite då och då :) Ni får leva med det!
 
Nu har jag iof en ganska bra anledning. Fickhalsflussen från helvetet i måndags. FYFAN säger jag bara. Det här var den värsta jag varit med om på väldigt länge, och jag som trodde att det nästan var över. Har inte haft det på ett och ett halvt år, så hade hoppats på att jag vuxit ifrån det.. Men icke då. Nu kan jag inte göra annat än att hoppas att det dröjer evigheter tills nästa igen. Nu har jag äntligen lyckats äta lite igen efter några dagar.. Såå skönt.
 
Nu har jag i alla fall börjat friskna till, och sitter just nu i skrivande stund och äter! Mat är nog det godaste som finns när man inte ätit på några dar. Mat är iof alltid det godaste som finns, hehe.. ;) Lördagen övergick snabbt i eftermiddag. Den har bjudit på fin sol, men nu börjar den redan gå ner. Och nästa vecka går vi in i December! Herregud! Det börjar bli kallt nu också. Har hunnit med lite småsaker under dagen, städat lite, skjutsat mamma och pappa, pluggat. Ligger efter nu när jag varit borta en hel vecka. Usch. I helgen är Tommy och Carro och Alicia ute och hälsar å här på landet också, så superkul och träffa dem också :) Blir middag hos farfar ikväll!
 
Nu ska jag äta klart, och sedan städa lite till :) Kramis!
 
Min hälsning till halsflussen och en blomma som mormor och morfar kom och muntrade upp mig med under helvetesdagarna :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej