Jag tänker aldrig bli vuxen. I alla fall inte mer än nödvändigt.

0kommentarer

Onsdagskaffe såhär på kvällskvisten! Gud vad jag har kämpat i skolan idag! Att vara borta en vecka är inte att rekomendera, jag ligger efter i typ allt! Men idag har jag i alla fall lyckats ta igen lite faktiskt :) Skrivit som en tok på slutarbetet i case. Hjärnan är ju lite smått död när man kommer hem. Nu har halva veckan gått dock, och snart är det helg :)
 
Har även beställt min studentmössa precis. Kan inte förstå att jag snart tar studenten, herregud! I Mars ska jag veta vad jag vill göra. Då är det dags att söka in till skolor. När blev jag så vuxen? Jag vill inte vara vuxen. Jag tänker aldrig bli vuxen :) I alla fall inte mer än nödvändigt. Ska få en liten kick i rätt riktning på fredag, då är det SACO- mässa med skolan. Fråga mig inte vad SACO står för, men det ska tydligen vara massa info och seminarium om framtiden å utbildningar. Låter liksom, bra ändå. Vettigt :)
 
Har börjat titta på en ny serie idag också. Under the Dome heter den, och jag rekomenderar den till samtliga trots att jag bara sett ett avsnitt :)
 

Kommentera

Publiceras ej