Great days

1kommentarer

Söndag morgon, jag sitter hmma och dricker en kopp kaffe och äter frukost samtidigt som jag tittar på tv. Skönt! Nog för att jag har haft några riktigt bra dagar sen jag skrev sist, men det tar på krafterna att vara igång asså.
 
Här är 4 bilder från onsdagskvällen! Vi var runt 10 tjejer hemma hos en kompis och förade. Sjukt kul, härlig stämning å härliga människor. Vi drog ut sen. och det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men de löste sig sedan på bästa sätt.
 
I fredags hängde jag med dessa sköna människor. Dagskryssning över till Åland stod på agendan. Galet kul och trevligt och vi avslutade kvällen hemma hos Richard.
 
Och igår, jag jobbade på dagen, kommer hem till tänd brasa, tända ljus och en Sofia och Adrian som står och gör mat. Kock i huset= riktig middag. Mums! Micke kom över senare och vi åkte en snabbis till kyrkogården. Så otroligt fantasiskt fint där nu under alla helgona. Tände ett ljus på både farmors och Rosies grav, våra två änglar som vi saknar så mycket här på jorden ♥
 
Som ni ser så har det varit några bra dagar, och jag är mer än nöjd med mitt lov! Idag ska jag jobba, sen njuta ikväll av kvällen. Mamma och Pappa kommer hem, som jag längtar efter dem.
 
 
 
 

1 kommentarer

jojjo

03 Nov 2013 16:54

Härliga lov <3 säger bara de! :D
Och kul me kryssningen för dig också snyggis, verkade kul! :))

Svar: Skoja inte! Hihi tack, hoppas du hade det awesome på nybygget! :)
None None

Kommentera

Publiceras ej