Fars dag

0kommentarer

Heeeej bloggen!
 
Gud det har varit dött här i flera dagar, jag vet.. Sorry för det, men det har varit en sjukt jobbig vecka. Egentligen så har det väl inte hänt speciellt jobbiga saker, utan det har mest varit mycket tänka och planering, och det tar på krafterna. Dessutom så skrev jag teoriprovet i torsdags, så har pluggat massa inför det. Jag klarade det igen, så nu har jag klarat det två gånger... ;) Vet inte om det är så mycket å skryta om iof, haha. Men väldigt skönt att det är gjort i alla fall. Nu ska jag bara klara andra halvan den här gången också!
 
Igår så jobbade jag, och firade sen Ossian som har fyllt 21 år. Kom hem runt 11 kanske, och gick ganska snart efter det och la mig, då jag var väldigt trött. Idag ska jag bara vara hemma, om man bortser från lite övningskörning. Lite småsaker som ska göras, jag ska baka lite och göra skagenröra. Ikväll får vi mormor, morfar och farfar på besök :) Trevligt! Dagen startade hur som helst bra, med Fars dag frukost och lite träning.
 
Ha en fortsatt trevlig söndag hörni!
 
Grattis på Fars dag finaste papi!

Kommentera

Publiceras ej