Be right back, just going to London for a couple of days!

0kommentarer

Heeeej alla fina!!

Åh jag är så spänd, imorgon åker vi till London!!! Ska bli sjukt roligt, klockan 04:00 ska vi gå upp imorgonbitti! Ojojoj så tidigt, men det gör inte alls någonting för det ska bli så grymt kul! Tror jag har fixat allting, har packat, målat naglarna, duschat och lagt fram kläder som jag ska ha på mig imorn. Kommer bli awesome :)
 
Dagen har varit super, hade matte, engelska och case i skolan, blev klar med en uppgift i case, så det var skönt. Har även premiärandvänt korta shorts för i år också :D Såg imorse på vädret att det skulle bli hela 21 grader, och då kände jag att det helt klart var dags! Påvägen hem fick jag skratta och kramas lite och det gjorde min dag bäst.
 
Nu hörni, ska jag göra i ordning det sista, sedan blir det sängen! Tidig morgon vettni! Så ha en jättebra långhelg nu allihopa, så hörs vi om några dagar! :) Puss å kram!
 

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej