Temyser, sängmyser och skriver ner sånt som inte får plats i hjärnan

0kommentarer

Det är ungefär vad jag sysslar med nu! Ibland undrar jag hur det kan finnas så mycket tankar i ett så litet huvud? Helt klart värt å fundera lite på! Eller vänta... va? Haha förvirringen e total! Tur att jag har min ugglebok♥
 
Vi slutade tidigt i skolan idag, redan halv 12! Såååå värt å hinna hem innan killarnas träning och chilla lite :) Vi har det verkligen lugnt den här veckan, lite instuderingsfrågor kvar att jobba med, men det är i princip de! Just love it! och nästa vecka går vi 4 dagar, sen är det påsklov :D Haha, helt galet, var ju sportlov nyss! Jag ska till fjällen på påsklovet, ska bli riktigt mysigt!
 
Och hörni, gissa vilka som var med i Norrtälje tidning idag!?
Just det! Mina grabbar! Och jag själv på ett hörn.. Inte illa va!!?
 

Kommentera

Publiceras ej