Så lycklig efter en grym helg!

0kommentarer

Jag är så otroligt nöjd med min helg! Det har verkligen varit den bästa helgen på riktigt länge, och jag känner att jag kan leva på den ett tag nu! Hela jag är glad, det liksom bubblar lite inom mig. Haha värsta töntigt, i know, men vafan! Det är ju så sjukt najs att vara glad! Är fortfarande lycklig efter i lördags. Igår var jag med en kompis hela dagen, sov där och hade det bara allmänt jättemysigt :) Drog hem tidigt imorse eftersom han skulle jobba, och jag är ledig idag :) Så nu sitter jag och pluggar ekonomi! Haha, inte riktigt lika roligt kanske, men skönt att ha det gjort. Veckan ser faktiskt ut att bli riktigt lugn, i alla fall på skolfronten. Har som sagt lite instuderingsfrågor inom ekonomin att jobba med, annars har jag inget som ska in den här veckan. Inga prov eller liknande. Jag har mycket träning inplanerat faktiskt, och det känns skönt! Har varit ganska slappt nu ett tag, eftersom jag inte gymmar med Hanna för tillfället. Men jag ska köra crossfit på torsdag, förhoppningsvis gymma lite med Hannie på onsdag och i helgen blir det gympaläger i Tyresö :D Jag känner att min vecka kommer at bli bra!
 
Nu, tillbaks till ekonomifrågorna! Ha en fin måndag!

Kommentera

Publiceras ej