On top

0kommentarer

Usch, jag tycker verkligen inte om onsdagar! Skoldagen var så seg, och jag var jättetrött. Trots att jag var ganska pigg när jag gick upp imorse.. Vädret har vänt också, snöar och blåser gör det, man fryser ju ihjäl! Men nu ska här inte klagas! Jag hade faktiskt ett helt otroligt gympass med Hanna, med väldigt mycket fokus på armar. Även lite mage också, men mina armar nu asså, de är helt döda! Jag kan knappt lyfta dem. Haha! Crossfitpasset som ajg skulle kört med Frida imorn blev inställt, vilet jag faktiskt tror är lite tur, jag hade nog inte orkat så bra :P
 
Ikväll ska jag mysa under en fillt, med en kopp te och bläddre i lite nya tidningar! Mys! Imorn har jag en skön sovmorgon, älskart! Så najs! Har även börjat läsa Torka aldrig tårar utan hanskar del 2, och gud den är så bra. Så bra och så hemsk och den berör så mycket. Jag är helt och hållet fast! Jag rekomenderar verkligen alla som inte har läst den att läsa den genast! Hoppas er dag var bra! Puss :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej