Mr. Brightside

0kommentarer

Titta vad världens bästa papi kom hem med!! Massor med choklad!! Helgen är räddad, taaack papi!!
Ni får en bild på min kaffe från gårdagen också! Lyckades glömma mitt hemma som ajg hade tänkt ta med mig, så jag köpte en på pressbyrån! Gott det med! :)
 
Har varit en sjukt bra dag, igen! Jag klagar inte, de braiga dagarna får gärna ramla in nu! Trots att onsdagar är med hatdag så gick denna väldigt smärtfritt. Lite Matte, lite Engelska, lite Case och sen var dagen slut :) Åkte till Norrtälje för min jobbintervju och jag måste säga att det kändes riktigt bra :) Så fint ställe, och trevlig personal :) Ska få provjobba, vilket känns sjukt roligt!
 
Ikväll har jag bara chillat! Skypat, kollat serier och läst bloggar i princip. Egentligen borde jag ligga begravd med ansiktet i tyskaboken, men jag måste få pausa lite nu känner jag. Imorn är jag ledig och ska ta tag i pluggandet igen då :) Väldigt skönt å vara ledig btw! På kvällen blir det träning med mina tjejer, och själv :) Gött!
 
Nu ska jag göra mig i ordning! Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej