Lite snabb uppdatering denna torsdagmorgon

0kommentarer

Oj, det var ett tag sen jag skrev här nu! Får bli ett snabbt inlägg innan jag måste dra till skolan nu. Det har varit sol nu flera dagar på raken, å det är så awesome! Blir så mycket bättre, jag blir gladare, + att man helt klart mår bättre när solen tittar fram :)
 
Igår drog skolan igång igen, segt, men ändå helt okej. I tisdags firade vi en 18årig Jojjo med pannkakstårtfrukost. Blev otroligt lyckat trots att jag var tvungen att dra ganska tidigt :/ Jojjo verkade i alla fall ha en bra födelsedag, vilket hon är sååå värd!! :) Tänk, 18 fucking år! Helt sjukt! Fan vad jag längtar tills jag fyller 18 :)
 
Idag är det torsdag. Solen skiner för fullt, jag har sovmorgon till kvart i ett och jag ska bara chilla efter skolan idag :D Skönt! Det får bli allt för nu, lite snabb uppdatering bara!
 

Kommentera

Publiceras ej