Keep your head up

0kommentarer

Såhär har jag sett ut idag! Blev så glad av det fina vädret imorse, så jag kände för lite färg! Fortfarande svinkallt ute dock. Brrrr...
 
Seg dag i skolan, igen. Hjärnan hänger liksom inte riktigt med. Ögonen känns tunga och jag orkar inte fokusera hela dagen ut. Frustrerande. Jag gjorde i alla fall mitt bästa, och när sista lektionen var slut så begav jag mig mot minis träning. Blev dock ändrade planer, så det blev ingen träning med dem. Ganska skönt, torsdagar är min enda lediga dag och jag kände att jag behövde få komma hem och koppla av lite. Åkte på några ärenden med pappa, och nu sitter jag här! Under en filt, mätt och belåten och med ett One tree hill avsnitt som väntar. Köpte nytt te idag också, Sörgårdste heter det, och det både doftar och smakar otroligt gott! Nu blir det som sagt lite serier, och sen bloggläsande! Slapp kväll i sängen helt enkelt. Puss!
 

Kommentera

Publiceras ej