Johanna Borin fyller 18 år ♥

1kommentarer

 
Just nu, i denna stund, så fyller denna snygging år! Johanna Borin blir just nu i denna stund hela 18 år. ARTON ÅR!!! Herregud! För 1½ år sedan träffade jag denna fina och underbara människa, och nu är hon en utav mina bästa vänner. Hon som skickar fina dikter på sms, peppar mig när jag är nere, skrattar med mig när jag är glad, och alltid har en positiv inställning. Hade jag kunnat välja så hade jag träffat dig mycket tidigare, så du hade funnits i mitt liv längre. För du är en sån vän som man behöver, en sån vän som alla behöver. Glöm aldrig det.
 
Idag är det din dag, och den ska bli perfekt. För det är du värd :) Ut å röj med dig min lilla solstråle! För det är precis vad du är; du är solstrålen som lyser upp min dag, även när det regnar. Puss på dig, finaste vännen min ♥

1 kommentarer

jojjo

05 Mar 2013 16:05

Åh fridis du äger!! Tacktacktack för överraskningen som gjorde dagen ännu bättre! :D jag är så glad för att jag har dig vännen, vilket kanske märktes idag också, hihi men nu kan du inte missa det! :)) Puss!

Svar: Hihi, det var du värd vännen! Kul att du blev så nöjd :) Puss på dig! <3
None None

Kommentera

Publiceras ej