Järnvägsspår

0kommentarer

 
Lite bilder från gårdagen! Det visade sig att vi har internet här uppe, så det blir lite bloggning från min sida ändå! Så lätt slipper ni mig inte, haha! Tågresan igår gick smärtfritt och bra, 5 och en halv timme åkte vi tåg. Jag sysselsatte mig med att läsa lite Solo, påbörja en ny bok, titta på serier och lyssna på musik! Ganska skönt faktiskt :)
 
Vad som är mindre skönt dock är att jag har gått å blivit sjuk på riktigt nu. Förkylning. Ont i halsen och hängig. Blääää. Så idag ska ajg chocka kroppen med C-vitaminer och hoppas att jag mår bättre imorn. Vädret här uppe är strålande, så jag hade verkligen inte tackat nej till lite snowboardåkning idag! Åååå.. Får sitta och sola istället, inte helt fel det heller. Hoppas ni har en fin långfredag! Puss
 

Kommentera

Publiceras ej