Jag ser dig

0kommentarer

Två bilder från dagen! Vaknade runt 9 imorse. Bra tid tycker jag :) Alldels lagom, man hinner ligga och dra sig utan att behöva stressa, men det är inte en evighet tills man måste gå upp! Startade dagen med frukost, såklart, och drog sen ut på en jogg. Eller jogg och jogg, det blev mer en promenix om jag ska vara ärlig! Min hjärna och kropp var inte alls med på å springa idag. Men jag försöker vara nöjd med att jag tog mig ut i alla fall. Unnade mig en ansiktsmask när jag kom in och nu har jag precis kommit hem efter å övningskört! Har övat på att backa in i parkeringsrutor! Gick bra faktiskt :)
 
Ikväll får vi gäster, Temrinarna och några kompisar till mamma och pappa kommer hit och äter middag :) Ska bli trevligt! Ha en bra lördag! Puss

Kommentera

Publiceras ej