It was only a kiss, it was only a kiss

1kommentarer

Två bilder från igår! En på mig när jag hade snott Max keps, och en på den gryyyymma efterrättet min mamma gjorde! :) Mums! Kvällen blev riktigt lyckad, härlig stämning, mys, lite melodifestivalen och god mat! Bra lördagskväll med andra ord! Jag har förövrigt kommit på att vårens och sommarens "thing" helt klart ska bli huvudbonader för min del! Kepsar å hattar känner jag ska få göra mina outfits i sommar :) Bland annat! Åå längtar så till vår och sommar!
 
Idag har varit ännu en solig dag, och jag börjar känna mig lite bortskämd! Men det gör mig inget, solen gör mig på bättre humör :) Har tagit en promenad med mamma och pappa i solen, pluggat tyska, spelat gitarr med Soffi och skrivit bedömningsunderlag till tävlingen nästa helg! Nu ska jag plugga lite körkortteori, sen blir det väl en lugn söndagskväll. Puss på er!

1 kommentarer

Agnes

10 Mar 2013 21:26

Killers rubrik? :)

Svar: Absolut! :)
None None

Kommentera

Publiceras ej