It's time

0kommentarer

Vaknade upp idag med en dum och irriterande halsont.. Det river som järn i halsen. Bara jag inte blir förkyld nu, det har jag verkligen ingen lust med nu på lovet! Har förökt å pigga upp mig lite med frukosten ovan dock :) Gott! Lite vitaminer och te skadar aldrig.
 
För övrigt så springer jag omkring som en virrig höna och försöker få ordning på allt som ska fixas innan vi åker. Tvätt som ska hängas, väskan ska packas, hunden ska gås ut med, med uppsats ska skrivas och så vidare! Uppsatsen är jag klar med nu dock, inskickad och allt, vilket gör att jag nu har officielt påsklov på riktigt :D Inget som hänger över mig när det gäller skolan! Perfect :) Nu ska jag ta itu med resten av allt som ska fixas. Ifall jag inte hinner med ett inlägg till innan jag åker så vill jag önska er en riktigt fin påsk :) Som ni förstår så kommer bloggen vara lite off nu en vecka, men jag tror ni överlever ;) Puss på er!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej