Inte just nu

1kommentarer

Idag har jag svårt att få ner orden. Både i huvudet och på datorn. Jag skulle vilja blogga som om ingenting, men det är svårt ibland. Jag känner mig tom å ledsen å kan inte förstå riktigt varför. Vad det är som gör det och och varför. Hur kan jag känna mig så ensam och när det ska vända? Går det att skylla på pms? Är det bättre imorgon, och om inte, vad gör jag då? Vem ska svara på mina frågor och vem ska förstå? Finns det några svar, och går de att förstå? Nä. Troligtvis inte. Kan man någon gång vara riktigt nöjd, säga det högt, och sedan få fortsätta vara det? Kanske.
 
Men inte just nu.

1 kommentarer

jojjo

03 Mar 2013 16:35

Ibland känns det tufft livet går upp o ner. Och oftast känns det som allra tyngst innan det vänder. Jag finns om du vill prata! Puss&kram

Svar: Ååå du e så bra fina vännen min! Tack, vad vore jag utan du <3 Puss å kram
None None

Kommentera

Publiceras ej