Hög på livet- tisdag

1kommentarer

Hej finisar!
Tisdag idag, och det har varit en sån där Hög på livet dag! Jag älskar dem dagarna! Har känt mig positiv till det mesta, och varit glad. Blir ju dessutom bara ännu gladare när jag kommer till träningen och mina grabbar är GRYMMA! Genrep var det idag, och det gick awesome som sagt :) Sjukt kul, ser fram emot tävlingen på lördag :)
 
Just nu sitter jag och dricker te och försöker komma på vad jag ska välja som individuellt val till trean. Så svårt det här! Har bara kommit på ett en så länge och ska komma på två, men ingen utav de ämnena jag kan välja känns speciellt tilltalande om jag ska vara ärlig.. Så får väl ta det som känns mest intressan och försöka få höga betyg i det. Får se hur jag gör! Imorn ska jag också på en arbetsintervju! Ska bli väldigt spännande, och jag hoppas verkligen att det går vägen! :) Nu ska jag göra mig i ordning för morgondagen! Kram på er!
 
Mitt goda kvällsfika! Kesella med hallon och blåbär :) Mums!

1 kommentarer

vivi

13 Mar 2013 13:42

Lycka till på arbetsintervjuen :-)
Pok <3

Svar: Tack! :D
None None

Kommentera

Publiceras ej