En bronsmedalj och tusen leenden rikare!

0kommentarer

 
Idag är mitt tränarhjärta så fullt av stolthet och lycka att jag nästan spricker! Klockan 5 imorse steg vi upp, satte oss i bilen mot Enskedehallen, och sedan var det bara full rulle i 6 timmar! Grabbarna skötte sig så otroligt bra, trots så många timmars väntan, och presterade dessutom grymt bra på tävlingen! Och sedan var det 9 nöjda och glada grabbar som gick hem idag, med en bronsmedalj rikare runt halsen! Undrar hur länge man kan leva på den här kicken, det känns som för alltid. Mina små grabbar, som i början bara var 4 år! Och nu är det 8 och går och tar medalj på tävling. Att vi dessutom tävlade mot 21 lag är ingenting vi håller hemligt! Att komma på tredje plats i hopp, av 21 lag, det är mer än bra. Och mer än vi hade förväntat oss! Ååå ♥
 
Nu på kvällen har jag tränat lika duktiga tjejer i täby, de kämpade på bra i 2 timmar. Nu är det en trött Frida som sitter bakom datorskärmen, och nu ska jag hoppa bums i säng! Zzzzzzzooooovaaaa! Men det är med ett stort leende på läpparna som jag lägger mig idag :)

Kommentera

Publiceras ej