Åt samma håll

0kommentarer

Igår satte vi oss i bilen, taggade och glada och begav oss mot Dalhallen i Tyresö, för massa gymnastik :D
Vi kom fram, och spenderade kvällen i denna gympahall! Voltade på och kände mig sådär glad som jag bara kan göra när jag är med de som betyder mest, på ett ställe där jag känner mig som mest hemma.
Kvällschillade med underbara människor, åt godis och chips, skrattade och myste!
Vår alldeles egna lilla häxa spådde de yngres framtid! ;) Sängmys och skratt!
Gav Viktor en egen liten spabehandling! Eller nåt...
Fick kramar när jag behövde det som mest och njöt ännu mer av att få vara med dem som förstår mig så bra ♥
 
Jag är sjukt nöjd med det här lägret! Har klarat helt nya volter, övervunnit min rädsla för överslag volt, skrattat och haft sååå kul! Som alltid! Underbara människor och kul med en liten större skala igen :) Åå, jag känner alltid ett litet lyckorus i kroppen efter ett sånt här läger :') Nu är jag heeeelt slut! Och jag borde bara sitta och plugga matte egentligen.. Men de suger ju lite :P
 
Hoppas er helg var grym!

Kommentera

Publiceras ej