Wishes for my birthday

2kommentarer

Mår mycket bättre idag! Så skönt. Har kunnat äta mer, tagit mig en ordentlig och lång dusch, fixat naglarna och haft en långt samtal med min fina! Väldigt värt! Fick även en snabbvisit av kusinvitamin också, vilket var väldigt trevligt det med såklart. Uppskattas myckt såhär när man går runt ensam hela dagarna!
 
Nu vet jag att några har frågat om vad jag önskar mig när jag fyller år. Faktiskt bara två veckor kvar idag! :O Herregud.. Men, jag har slängt ihop något litet här i ala fall. Önskar mig inte jättemycket faktiskt.
 
♥ Porslin/glas från Lasse Åbergserien

♥ pengar till USA

♥ Bil (okej, I know, men man får faktiskt önska sig! :P)

♥ Armband (Något enkelt men fint från tex Guldfynd. Gärna silverfärgat.) 

♥ Sommarkit (solkräm spc 6 Hawaii Tropic, aftersun Hawaii Tropic. Solhatt, badhandduk.)

♥ Högtalare till mobilen   LÄNK---->  http://www.clasohlson.com/se/Tr%C3%A5dl%C3%B6s-Bluetooth-h%C3%B6gtalare-Creative-D100/Pr384418000


2 kommentarer

vivi

11 Jun 2013 23:24

Va bra, då fick man lite att bita i ;-)
Krya på dig!
Pok <3

Svar: Haha yep! Tack :) Pok
None None

mami

12 Jun 2013 23:22

Tackar! Då vet jag :)

Svar: :)
None None

Kommentera

Publiceras ej