When she grows up

1kommentarer

Vacker, eller hur? Liten blir stor. 10 år sedan, var väl det här kan jag tänka mig. En liten sparvel, som inte allt för ofta visade på hur hon kände, utom när hon var ledsen. Och då var det bara mamma som gällde. Liten blir stor. I onsdags var samma sparvel på bal. Hon gick ut nian.
Och hon var minst lika vacker nu som då, bara några huvuden högre. Jag vet att det kan vara kämpigt ibland, med allt som händer runt omkring. Alla känslor och alla tankar som snurrar. Men jag tvivlar inte en sekund på att du klarar det, min lilla prinsessa. När det är som tuffast så står jag bredvid, du vet att du kan luta dig mot mig. För det spelar ingen roll om du är liten eller stor, du kommer alltid vara min syster och jag älskar dig.
 
 
 

1 kommentarer

Vivi

17 Jun 2013 22:15

Vilka fina ord <3

Svar: :)
None None

Kommentera

Publiceras ej