Min underbara midsommar ♥

0kommentarer

Nu var det längesen ni hörde något från mig här! Har haft fullt upp med att fira en fantastisk midsommar, bada, njuta av fint väder, ha en underbar dag med Fredrik och övningsköra samt plugga teori. Men här kommer i alla fall lite bilder från midsommarafton!
Vi firar midsommar med alla grannar från vår lilla by, och jag bara älskar att det är så mycket barn med nu för tiden! Allt från några månader upp till 9 år, blandade åldrar. Så roligt! Dans runt midsommarstången är såklart en favorit, både hos barnen och hos mig!
Vad vore en midsommar utan snapsvisor? I år var dessutom jag med och snapsade! Ny upplevelse.
I blå skjorta och mina pilotbrillor så var min älskling helt klart snyggast av alla! Och tror ni jag smälte när Hampus satt i mitt knä, sträckte ut sina armar mot Fredrik och Fredrik glatt tog emot honom i sitt knä. Hampus ser dock lite besvärad ut på bilden, haha! Men åh, sötare unge får man ju leta efter. Min fina gudson♥
Efter lunch och dans runt midsommarstång så blev det bad! Grannar, kusiner med familj, jag, Sofia, Fredrik och Mathilda drog ner till morabadet och badade! Kallt var det minsann, men såååå mysigt :)
 
Resten av dagen tog vi det lugnt, grillade på kvällen med släkt och vänner. Efter middagen blev det myskväll framför Lilo och Stitch! Min midsomamr i år var helt enkelt magisk!
 
Nu sitter jag och försöker acceptera det faktum att idag är min sista dag som minderårig. Imorn fyller jag hela 18 år! Herregud, vart tog tiden vägen? Dagen ska i alla fall spenderas hemma, och på kvällen ska hela släkten äta på resturang på Drottninggatan! Kommer bli en bra dag, det vet jag :) Nu ska jag plugga lite körkortsteori! Puss på er!
 
 

Kommentera

Publiceras ej