Happy birthday to me!

0kommentarer

Här är lite bilder från gårdagen i form av min lunch, dagens strandoutfit och smultronstråt som jag plockade när jag var ute på prommis med Laffie! :) Var en jättelugn och skön dag igår faktiskt :)
 
Idag fyller jag 18 år! :) 18 hela år. Jag är numera myndig, får skriva på papper själv, dricka alkohol på krog och resturang, ta körkort och betraktas helt enkelt som vuxen. Mitt huvud är dock långt ifrån vuxet och jag tror nog att jag kommer vara lite barn resten av mitt liv! :D Eller ungdom i alla fall ;) Jag har än så länge fått ett jättefint silverarmband av mamma och pappa som man kan hänga berlocker på , ett dödskalleshotglas av Soffi, och två resväskor av mormor och morfar :D Mer än nöjd! Har även legat lite på stranden med Jennifer och Sofia i några timmar, och ska snart börja göra mig i ordning för middagen på resturang ikväll :)
 
Hoppas ni får en fin tisdag!

Kommentera

Publiceras ej