Half way through

0kommentarer

Okej, först å främst: JAG KLARADE TEORIPROVET!!! :D Mohahaha, godkänt med 56 poäng, man var tvungen att ha 52 :D Sååååå stolt å nöjd å lättad så det finns inte. Nu ska jag bara se till att klara den där jäkla uppkörningen på måndag också, sen så :) Hoppas hoppas!
 
Middagen igår var huuur mysig som helst, och jag är så himla glad att så många kom. Nästan hela min släkt var där + Fredrik och Micke :) På resturangen fick jag beställa in min första lagliga öl. Tommy och Carro bjöd mig även på en drink :) Det btyder verkligen mycket för mig att jag får fira min dag med alla de som betyder mest för mig. Jag fick dessutom jättemånga fina presenter! :)
 
Idag har också varit en kanondag! Såklart mestadels för att jag klarade teoriprovet (daah), men sen så var jag även på en jättemysig utflykt med pensionärerna. Satt och fikade och fick betalt, helt okej ;) Det var verkligen mysigt och det är så kul och se när de uppskattar allt så mycket :) När jag kom hem så väntade min nya mobil som jag har beställt på mig! En Xperia V och jag älskar den redan! Det var verkligen på tiden då min gamla xperia började närma sig två år, bli riktigt seg och var dessutom ordentligt kantstött. Haha!
 
Har just avslutat ett samtal med Fredrik nu, och tänkt glo på ett avsnitt Pretty little liars. Imorn väntar ännu en jobbdag (okej, två och en halv timme) sen ska jag träffa Johannes som jag inte har träffat på hur länge som helst!
 
Hade tänkt å ladda upp bilder på alla mina presenter nu.. men bilderna vill inte komma in i min dator.. suck. Men här är en klänning i alla fall som jag fick av Katrin, Jesper, Ossian och Adrian :D Den satt jättebra och känner att den verkligen är jag! Superglad :) Dålig kvalite på första bilden, men ni får överleva ;)
 

Kommentera

Publiceras ej