Driving through the city

1kommentarer

Idag har jag och pappa åkt bil! Det låter väl som ett alldeles otroligt rolig sysselsättning såhär en första sommarlovsdag? Haha, nej jag skoja. Eller, vi har ju åkt bil. Men för att jag skulle övningsköra. Så först skjutsade jag Sofia till Arlanda, hon åker till Isac i några dagar. Sedan åkte vi till Uppsala. Vrålhungriga parkerade vi (jag!) bilen och det blev en lunch på Sandy's. En ceasarsallad för min del :) Supergott! Sedan åkte jag runt lite i Uppsala och försökte hänga med på alla filbyten å rödjus å rondeller å övergångsställen. Ojojoj, fattar ni att jag skriver upp nästa vecka och kör upp om exakt två veckor! Usch å fy vad nervös jag är.
 
Det blev hur som helst en trevlig dag med papsi, och vi var båda trötta när vi kom hem runt 18. Jag träffade Micke en snabbis, spela lite gitarr. Nu har jag tillbringat kvällen med att titta på två nya serier, bloggat, slappat och läst lite. En väldigt bra första sommarlovsdag måste jag säga. Nu ska jag väl göra ett teoriprov och läsa lite bloggar, sedan väntar sängen. Godnatt ♥
 

1 kommentarer

Vivi

17 Jun 2013 23:30

Jag vet att du kommer att klara det :-)
Pok

Svar: Hoppas hoppas hoppas!
None None

Kommentera

Publiceras ej