Clap your hands

0kommentarer

Jag säger bara OH MY GOD! Vad hände? Här kommer man, ska läsa lite bloggar och se om mina läsare fortfarande hänger kvar trots att min blogg knappt existerar. Tänker "jamen, jag kan ju liks gärna testa ladda upp en bild", så lyckas jag få upp flera stycken!! :D Lyckan som uppstår! Det fick bli tre bilder som jag tog för ett tag sen, men som jag som sagt inte kunnat ladda upp. Den första är på våra otroligt fina syréner, som nu tyvärr har blommat ut.. Den andra är på en väldans fin ros som jag fick av alla Minitjejerna i gympan. Ååh, dem är ju för gulliga! Den står numera (även den utblommad) i mitt fönster. Den tredje bilden är en bild på mig, Micke och Olivia efter sista träningen med killarna. Ett glatt och stolt gäng, som minsann fick guldmedalj i "bästa tränarna". En av grabbarnas förälder höll nästan som ett litet tal, och det var nära till en liten tår där minsann :')
 
Nu ligger jag i min säng. Det blåser ute, min förkylning börjar sakta men säkert ge med sig. Jag tittar på det allra sista avsnittet av One tree hill och undrar lite vad jag ska göra när det är slut. De närmsta dagarna har jag hunnit med att vara sjuk, gå på sushidejt med Fredrik, varit på möte med jobbet, fått sommarlov, pluggat körkortsteori, jobbat och sagt hejdå till mina vänner som jag inte ser förns i Augusti igen. En del i alla fall. Och bilder har jag så det bara visslar om det. Hoppas hoppas, att min blogg fortsätter att samarbeta, jag skulle bli så glad om jag kan få igång bloggningen igen :)
 
Ikväll är en sorglig men fin kväll. Ikväll har vi avslutning med finaste gympalaget. Vi ska grilla, fälla lite tårar, prata minnen, skratta och kramas. För efter ikväll, så är det officielt slut på den fina gympagruppen, som jag i princip växt upp med de senaste 10 åren. Och jag kan inte fatta det. Att min andra familj ska splittras.
 
 

Kommentera

Publiceras ej