Bloggolycka

1kommentarer

Jaa, vad ska jag säga.. Jag hittar inte någon som helst blogg glädje när jag inte kan ladda upp bilder, och min dator verkar verkligen strejka på den fronten just nu. Så himla tråkigt, för den här tiden är bland den roligaste tiden att blogga, å jag har så mycket bilder jag vill visa för er och så mycket jag vill berätta. Men det går inte riktigt, som sagt. Känner dock att jag måste visa mig lite här ändå.
 
För tillfället är jag jättesjuk.. :( Varit det hela helgen, är tydligen ett virus men det känns som halsfluss. Har lyckats fått i mig lite tomatsoppa och ägg idag dock, väldigt gott måste jag säga :) En vecka återstår innan sommarlov, en vecka där majoriteten av dagarna troligtvis kommer att tillbringas hemma. Just nu framför Ullared, haha! Jag överlevde i alla fall helgen tack vare världens finaste pojkvän. Hela helgen var han här, trots att jag var sjuk ♥ Och det gjorde liksom helgen ungefär 1000 gånger bättre :') Ååh.
 
Nu ska jag titta på lite One tree hill, och försöka friskna till. Läsa lite bloggar också. Puss!
 
 

1 kommentarer

Jasmine

10 Jun 2013 19:18

Krya på dig fina vän!! <3
Du ska veta att jag tittar in här lite då och då och för mig spelar det ingen som helst roll om inläggen är bildlösa!
Vi ses! :)

Svar: Åå vad glad jag blir! Tack vännen mig <3 Ha det super!
None None

Kommentera

Publiceras ej