Babyboy

0kommentarer

 
 
 
 

Åååh mina två favoritpojkar! Så fina båda två! Jag har haft två sjukt bra dagar, med mycket party, skratt, dans och äventyr. Jag är såååå nöjd med min försa utgång och jätteglad att jag fick tillbringa den med de personer som jag var med. Tack för att ni gjorde kvällen så awesome ♥
 
Pappas fest igår var supermysig och rolig. Som ni ser så blev det mycket gosande med Hampus :) Tråkigt bara att Fredrik var tvungen att sova tidigt, men jag är så glad att han kunde och orkade vara med i alla fall, trots att han fått jobba över 2 veckor i sträck. Det blev nattbad, ett helt gäng var vi. Dans, god mat, prat, lite gitarr och sång och sen såklart världens finaste papi som stod i centrum. Det var en riktigt riktigt bra fest!
 
Imorn kör jag upp. Jag avlider långsamt av nervositet. Har jag tur så kommer jag hem med ett körkort i morgon bitti. Hoppas å håll alla tummar åt mig! Puss
 
 

Kommentera

Publiceras ej