Be right back, just going away for an awesome trip

0kommentarer

Igår var jag på bio och såg baksmällan 3 med min älskling :) Sjukt mysigt var det, och filmen var väl helt okej. Haha, lite för mycket kanske.. :P Man måste verkligen gilla den typ av humorn för att gilla filmen. Efter drog vi en snabbis till Ossian och Sofia på Kungsholmen. Vi spela lite kort och drog hem runt nio, bums i säng och soooov.
Imorse vaknade jag pigg och glad. Åt supergod frukost: naturell yoghurt med jordgubbar, vattenmelon, solrosfrön, linfrön och russin + kaffe och en vattenmelonsskiva! Mums! :)
 
Detta är vad jag har sysslat med under dagen :) Packat, packat, packat och målat mina naglar. Aprikosfärgade fick de bli. Mycket nöjd med färgen som jag fick i födelsedagspresent av mina kusinbarn, Moa och Hampus. Gullungar! :) Jag har även haft uppkörning idag, men det gick inge bra så har tillbringat större delen av kvällen med att böla och vara arg och irriterad. Som tur var kom Fredrik och tröstade mig. Kan ju säga att han räddade kvällen i alla fall!
 
Nu har jag resfeber och det här blir med största sannolikhet det sista inlägget innan jag åker, imorn. Ska bli sjukt roligt, men som ni förstår så kommer det att vara lite dött här på bloggen under ca 10 dagar. Men jag tror ni överlever ;) Ha det så bra här hemma så länge! Kyss ♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej