Vi är allt, och jag vore inget utan mitt allt

1kommentarer

Detta har jag sysslat med denna lördagskväll :) Täbyträning var det, både mix och mina småtjejer var med :) Första täbyträningen för mina tjejer, och de verkade älska det! Jag älskade det :) Finns det något bättre sätt att få spendera sin lördagskväll på egentligen? Få vara med de som betyder så mycket, på ett ställe där jag känner mig så hemma och så lycklig. Jag tänker ofta på vad jag vore utan gymnastiken. Hur tomt mitt liv skulle vara, och vad mycket jag skulle missa. Framför allt på den gemenskap jag skulle gå miste om. Det går nog inte riktigt att förklara hur stark gemenskapen faktiskt är i ett lag. Ett lag som har hållt ihop i tio långa år. Ibland kommer alla känslor liksom över mig å jag kan känna mig så lycklig över att just jag har fått vara en del av den gemenskapen, och fortfarande är det. Och alltid kommer vara. För när mixlaget inte finns längre, då är jag fortfarande med i en minst lika fin gemenskap, fast som tränarroll istället :) Fast kommer mixlaget alltid vara ett lag, även om vi inte tränar i samma hall längre, eller ens i samma förening. För det är så starkt att inget i världen kan få den sortens gemenskap att bara försvinna. Ingenting.
 
För vi är allt.

1 kommentarer

vivi

20 Jan 2013 10:07

LYCKA <3

Svar: <3
None None

Kommentera

Publiceras ej