Svettkörtelinflamation

0kommentarer

Bästa frukosten ♥ Havregrynsgröt med banan, hallon, blåbär, frön och kardemumma, knäcke med skinka och rucula och ett hårdkokt ägg!
 
Just kommit hem från ett tidigt besök hos vårdcentralen.. Sitter och tycker synd om mig själv och är arg för att jag har fått någon slag svettkörtelinflamation som kan ta år innan den läker. Tänker lite på varför just jag drabbas av diverse saker, och dricker te. Pmsen bråkar och jag känner för att gråta en skvätt och ser inte alls fram emot mitt glosförhör i tyskan som jag har idag.
 
Ser däremot fram emot gympasset med Hanna i eftermiddag, och att jag och Johannes ska fika efteråt. Första gången vi träffas på flera månader. Jag längtar otroligt mycket.
 
Hoppas på att Hannilove och Johannes gör min dag bättre, men de har ju inte misslyckats förr så varför skulle de idag? ♥
 
Puss

Kommentera

Publiceras ej