Sunny Friday

0kommentarer

 
Mmm härliga sovmorgon! Börjar halv 1 idag, har två lektioner sen sluuuutar jag :D Sååå skönt! Det ser dessutom ut å bli sjukt fint väder idag med, väldigt kallt bara! Men solen börjar titta fram redan nu, och lite sol tackar man ju verkligen inte nej till!
 
Sitter å lyssnar lite på Bon Iver, försöker komma fram till om han är en artist jag gillar eller inte... Det lutar mest åt gillahållet just nu faktiskt, väldigt behaglig och skön å lyssna på :) Lite min typ av musik! Ska strax börja göra med i ordning, packa lite som jag ska ha med mig till Ossian ikväll. Det väntas filmmys, godis och en hel del snack! Låter som en perfekt fredagkväll om ni frågar mig :)
 
Gosh nu höll jag just på å skriva godnatt som avslut, haha!c Trött tjej tror jag... Ni får ha en helt underbar och grym fredag! Bloggar troligtvis inte förns imorn igen, kaaanske söndag till och med! Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej