Små fina liv

0kommentarer

Världens stoltaste gudmor till världens finaste gudson ♥ Den här lilla krabaten fick jag sitta och mysa med idag! Han växer så fort! Fast det gör dem ju när dem är så små :) Sagoläsning för Hampus storasyster Moa blev det också, och tänk så mysigt det är att ha en liten fyraåring uppkrypen i knät och diskutera bilder i en bok. Snart får jag dessutom ett kusinbarn till, min andra kusin Tommy och hans fru Carro ska snart få en lite sparvel och jag bara älskar att våra släktmiddagar numera vimlar av små underbara liv!
 
Gårkvällen med Ossian blev väldigt lyckad! Vi tittade på en otroligt skum film, nästan lite för skum faktiskt, pratade massa och bara hade det bra :) Vaknade runt halv 11 idag, duschade och gjorde mig i ordning för att sedan bege mig till stan. Träffade Johannes en sväng, vi åt på Max, kollade lite i affärer och umgicks sådär som bara vi kan.
 
Nu är jag trött och seg, och jag har dessutom inte så mycket för mig, så snart blir det nog sängen för min del :)
Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej