Skolångest

1kommentarer

Sista dagen innan skolan drar igång. Bestämde mig för att gå upp lite tidigare idag för att vända tillbaks dygnet. Insåg just att lite tidigare för mig idag var klockan 9... och imorn ska jag upp klockan 6.. jag är inte alls så pepp på detta om jag ska vara ärlig! Skolångesten började komma smygandes redan igår. Jag har verkligen inge lust med en ny termin och nya tag som innebär massa plugg. Jag orkar inte prestera, orkar inte tänka på mina betyg, orkar inte bry mig. Å ändå så måste jag det. It sucks.
 
Ska försöka göra det bästa av dagen ändå. Startat dagen med en god frukost oche ett avsnitt One tree hill, tänkte nu ta och försöka göra mig i ordning och sen fixa naglarna. Har även planer på att ta mig en promenix idag också. Annars ska jag bara slappa de sista timmarna på lovet. Och träna mina barn såklart :) Killarnas träning drar igång nu, och jag är väldigt pepp på en ny termin med dem :) Ska bli riktigt roligt! Efter ska jag vara med och träna själv, första träningen sen jag blev förkyld. Hoppas inte min kropp strejkar allt för mycket! Men det ska nog gå bra :)
 
Ha en bra tisdag mina vänner!

1 kommentarer

vivi

09 Jan 2013 10:25

Gillar din nya sida :-)
Pok

Svar: tack :)
None None

Kommentera

Publiceras ej