Plugglyckan. Elleer.....?

0kommentarer

 
Ben Howard spelas i mina öron denna tisdageftermiddag och jag försöker verkligen göra allt för att peppa upp mig, trots att jag måste plugga matte... Jag kan nog komma på ungefär 100 roligare saker att göra just nu. Men men, plugg måste göras helt enkelt. Får se fram emot träningen ikväll, mina grymma grabbar ska öva på flickisar och sen ska jag träna själv. Ska bli skoj å träna själv, var två veckor sedan nu.. lite drygt. Så det blir trevligt med lite egen gympaträning igen! :)
 
Idag säger vi också grattis till världens finaste Hannilove som fyller år! Grattis på dig fina vännen min, hoppas din dag blir grym och perfekt ♥
 
Annars händer det inte så mycket, pluggar på som sagt och fylls av lyckorus lite titt som tätt under dagarna :) Ganska okej faktiskt! Hoppas resten av er tisdag blir superbra!

Kommentera

Publiceras ej