Lyckad shoppingrunda och en trevlig dag :)

0kommentarer

 
Gårdagen blev jättelyckad! Shoppingresultatet ser ni ovan, allt utom jeansen var på rea så jag tycker att jag lyckades med riktiga fynd, trots att jag var lite sent ute :) Jag och Agnes hade supertrevligt, vi hade sånt flyt och hann verkligen med det vi ville! Eller ja, det jag ville i alla fall, var ju jag som shoppade, hon var mest med som trevligt sällskap! :) Vi åt jättegott och billigt på en resturang, fikade lite och avslutade kvällen med bio. Breaking Dawn part 2 som jag nämnde tidigare. Jag är väldigt nöjd med filmen också, den levde verkligen upp till mina förväntningar och jag är glad att jag såg den på bio! Superkul, verkligen :)
 
Åkte hem till Tommy och Carro sen, hade en trevlig liten pratstund för att sen sova. Kom hem tidigt idag också, så slötittade lite på serier, åt en god lunch, och övningskörde sen in till Täby med Micke :) Nu väntar lite One tree hill titt, sen senare ikväll ska jag och Micke glo på 24 :) Ha de gött!
Min gooooda lunch :)
 

Kommentera

Publiceras ej