Just chillin

0kommentarer

Heeeey bloggish!
Första skoldagen avklarad! Måste säga att det har gått förvånasvärt bra! :) Väldigt slapp dag, matten blev inställd, engelskan var chill och på caselektionen så tittade vi bara på en film, sen fick vi gå :) Slutade runt tre. Varit på bra humör idag också, trots den tidiga morgonen. Startade med en bra frukost; gröt, macka och banan, och hade en lugn morgon :) Dessutom ska jag bara chilla nu ikväll, så ska bli väldigt skönt!
 
Resten av veckan ser även den ut att bli lugn. Imorgon har jag två lektioner, sen ska jag gymma med finaste Hannilove. Ska bli så skönt att komma i form igen. Tränade för första gången igår, och det gick ritkigt bra! Trött i kroppen nu dagen efter, så det märks att det gett något :) På fredag har jag bara en timmes lektion, sen förhoppningsvis lite barnvaktning, sedan heeeeem :) Me like!
 
Boostar immunförsvaret såhär efter min förkylning. Blodappelsin kan ju vara den godaste frukten ♥

Kommentera

Publiceras ej