Huvudstaden

0kommentarer

Godmorgon bloggen! :)

Minusgrader idag! Frost ute å allt. Jag saknar snön lite måste jag säga... Hellre snö och upplyst å kallt, än grått och slaskigt och varmt säger jag bara...

Idag ska jag in till stan! Ska se om det finns något kvar i mellandagsrean, gå på bio och ha trevligt :) Ska se Breaking Dawn Part 2 och är väldigt spänd på den filmen faktiskt. Har gillat de andra filmerna väldigt mycket, å alla säger att den här var riktigt bra, så jag har höga förväntningar! Funderar lite på vad jag ska handla och vad jag behöver.. Skulle behöva ett par nya brallor.. Får se helt enkelt, har i alla fall presentkort på Gina Tricot på 600 kr, så det ska väl användas flitigt!

Men först måste jag städa och packa. Ska sova hos Tommy och Carro ikväll så måste ha med mig kläder å grejer!
Vi hörs imorn! Kyss!

Kommentera

Publiceras ej