Himlen börjar här

0kommentarer

Det har varit en så bra dag idag! En riktigt bra dag för att egentligen inte ha gjort något speciellt. Fick vakna och äta frukost i lugn och ro, åkte till Norrtälje och lämnade lite CV:n, kom hem och tog en härlig och för en gångs skull solig promenad för att sedan bege mig till friståendeträning med finaste människorna. Jag tycker verkligen om dem så mycket, å jag blir så glad av att få se dem :) Jag har dessutom varit glad hela dagen och allting har känts sådär lätt som det bara kan göra ibland. Har nu haft en lugn och skön kväll och ska strax krypa till kojs så jag är ordentligt utvilad till imorn. Redo för en ny vecka!
 
Men innan jag lägger huvudet på kudden så ska jag läsa några rader i den finaste boken; "Himlen börjar här". Jag rekomenderar alla som inte läst den att göra det, den är otroligt gripande men samtidigt så himla roligt skriven! Bästa boken :D Godnatt på er!
 

Kommentera

Publiceras ej