Fader Abraham

2kommentarer

Såhär kan det gå när man tappar fokus på religionslektionerna!
 
Mina tjejer var grymma idag! Jag är så stolt över dem! De verkligen presterade grymt, fokuserade grymt, styrkade grymt! Grymt grymt grymt var ordet, och jag är så taggad på att träna dem nu :) Jag verkligen längtar. Det bästa är att jag ska få träna dem på lördag med i Täby, d ska börja köra täbyträningar en gång i månaden :)
 
Skoldagen var ganska seg, men jag har hållt humöret uppe hela dagen tycker jag :) Var på bra humör imorse när jag vakna, det satt kvar sen igår :) Sånna dagar tycker jag om :)
 
Nu ska jag titta på idrottsgalan och sedan komma i säng så jag är pigg till imorn också! Kisses

2 kommentarer

jojjo

16 Jan 2013 17:27

"den som kan skratta åt sig själv hat alltid roligt!"
(t.o.m en religionslektion, haha.. Puss på dig vännen, du äger!)

Svar: Hahaha sååå sant! Puss på dig, du med! <3
None None

jojjo

16 Jan 2013 17:28

*har alltid

Kommentera

Publiceras ej