Dagens viktigaste mål

0kommentarer

 

Min frukost de två senaste dagarna. Frukost är en så otroligt viktig del av min dag. En bra frukost ger mig verkligen en bra start på dagen, och jag tror egentligen att det gäller de flesta, även de som påstår sig inte vara några frukostätare. Det är verkligen det viktigaste målet på dagen. Så det känns verkligen värt att lägga några extra minuter på en bra frukost.
 
Idag är jag ledig från skolan. Igår hade jag dessutom bara två lektiner ;) En väldigt slapp vecka på vårterminen om ni frågar mig! Inte mig emot, väldigt skönt faktiskt. Så idag ska jag ta det lugnt, städa lite, försöka släpa mig ut på en promenix, plugga, och ikväll hänga med Micke :) Ser ut att bli en bra dag! Det är ju dessutom fredag. Love it ♥
 
Träningsvärken från tisdagens gympaträning och gårdagens gympass med Hanna är förresten otroligt påtaglig! Har fått träningsvärk på ställen jag inte ens trodde att man kunde ha träningsvärk på. Haha, men jag gillar träningsvärk, så det gör mig inget :)
 
Hoppas ni får en bra dag! Kyss

Kommentera

Publiceras ej