-17 superkalla grader

0kommentarer

 
 
 
Å herregud, har ni tagit er en titt på termometern idag eller? Eller kanske stoppat ut huvudet utanför dörren? -17 unfreakingbeliaveble grader! Brrrrrrrr! Solen lyser dock, och det är klarblå himmel! Det är dessutom fredag! Så värt :D Så idag kryper jag in i min varmaste och gosigaste tröja tillsammans med ett par jeans!
 
Fikan med Johannes igår var perfekt, som jag saknat att prata med honom. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, på precis samma sätt som förut fast på en vänskapsnivå :) Precis som vi ville att det skulle få vara. Så nu ska vi försöka börja umgås lite smått igen, och jag älskar det. Som jag har saknat min bästa vän ♥
 
Nu måste jag bege mig till plugget. Två lektioner väntar, sedan lite barnvaktning :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej