Alla hjärtans dag naglar och kvällsfika!

0kommentarer

 
Har fixat lite alla hjärtans dag naglar inför imorn och gjort mig ett himlans gott kvällsfika! Kesella med hallon, blåbär och banan + macka med ost, gurka och salladskrydda på! Bästa kvällsfikat. Har sån extrem träningsvärk i rumpan och låren efter Mickes styrka som han körde med oss igår. Är dessutom trött i kroppen efter dagens gympass med Hannilove. Skön känsla det där, när man känner att man ansträngt sig :)
 
Har kommit igång bra med slutuppgiften i case i skolan, och hoppas på att bli så gott som klar med den innan helgen, så jag slipper plugga då. Slutbetyg sätts i filosofi, psykologi och religion nu till sportlovet, alltså dessa tre ämnen som jag jobbar med i slutuppgiften. Så det är bara att plugga på! Hoppas att det ska gå vägen.
 
Imorgon är det som sagt alla hjärtans dag, en dag jag tycker mycket om :) Självklart är det ju liiiite finare om man har någon att fira den med, men det stör mig faktiskt inte så mycket att jag är ensam på alla hjärtans dag heller. Tycker bara dagen är allmänt mysig ändå, man går runt och är lite extra kramgosig och ser små hjärtan överallt! Ska alla hjärtans dag fika med Ossian också, blir nog super det!
 
Ha det fint och hoppas ni får en trevlig alla hjärtans dag! Kyssar och kramar!

Kommentera

Publiceras ej