One more day

0kommentarer

Quote of the day.
 
Hola mina fina vänner! Det är torsdagkväll, vilket innebär att imorn så är det fredag och heeeelg :D Awesome! Detta faktum gör mig på bra humör där jag sitter i min säng. Har tänt ljus, dragit på mig onepiecen och krypt ner under mysfilten :) Frös som bara den när jag kom hem efter att ha åkt moppe hem från barngruppsträningen. Träningen gick bra, tjejerna och killarna kör samtidigt på torsdagar numera vilket passar mig väldigt bra :) Har även varit på ett mördarpass på gymmet med Hanna. Herregud, jag ville seriöst mörda henne där ett tag.. Jag trodde typ jag skulle svimma :P Träningsvärken i rumpa och ben har redan börjar uppenbara sig, men det är väl så det ska vara :) Känner mig nöjd nu efteråt!
 
Jag börjar 08:20 imorgon vilket är en mindre rolig historia. Det betyder att jag måste upp 05:20 och det är enligt mig gaaaalet tidigt. Lite för tidigt. Tur att jag slutar två. En mycket speciell person fyller år imorn också, så det blir till att fira på kvällen! Kyssar!
 

Kommentera

Publiceras ej