Not to dare is to lose yourself

0kommentarer

Nuuuu har jag varit hemma några dagar och börjar sakta men säkert komma tillbaka till verkligheten. Svårt att ställa om hjärna och kropp igen, men jag tycker ändå att det har gått förvånadsvärt bra. Jobbade till och med dagen efter jag kom hem, och det gick bättre än jag trott.
 
 
Den här resan är den bästa resan jag gjort, och inte bara för att jag har levt som i en film och uppfyllt en utav mina drömmar, utan och för att jag har övervunnit mig själv och mina rädslor. På ett år har jag gått från att inte kunna sova borta hos en kompis, till att åka helt själv till andra sidan jordklotet, i två hela veckor. Det är inget jag säger varje dag, men jag är mer än stolt över mig själv. Och så himla glad för att jag gjorde den här resan.
 
 
Idag drog allvaret igång på riktigt då skolan startade och här ovanför ser ni dagens outfit samt hur våra underbara lärare mottog oss denna första dag i skolan! Jag har nu officielt påbörjat mitt sista år i gymnasiet! Gooosh, så läskigt men så spännande också! Tänkt, att det är jag som står där med vit klänning och studenthatt om några månader. Overkligt i mina ögon. Veckan bjuder på barngruppsträningar (som jag har saknat mina vilda små gymnaster) körlektioner, Lars Winnerbäck och Kent konsert, en träff med Johannes, träningar och möjligtvis utgång på fredag! Ingen mjukstart här inte ;)
 
Jag är jättenöjd med min sommar! Är ni?
 

Kommentera

Publiceras ej