Newport Beach

2kommentarer

Strandhäng vid Newport beach idag!
 

2 kommentarer

mm

07 Aug 2013 10:49

Hallo, min lilla vän, nu har jag sett alla dina fina bilder på bloggen, oj vad fint du har det. Faktiskt är jag litet rädd att du inte vill komma tillbaka. Vore inte så konstigt när man blir så bortskämd. Njut i fulla drag, och sug åt dig vad du kan. Det vad du säger om folket i USA säger dem om oss, visst är det härligt när man blir så trevligt bemött! Pussi pussi, är så glad för dig!

Svar: Haha, ja vi får se om jag kommer tillbaks ;) Längtar efter er alla där hemma, men har det sjukt bra här dock :P Känner mig väldigt bortskämd!Puss puss, längtar efter er! <3
None None

Jasmine

07 Aug 2013 12:14

Åh vad härligt det ser ut! Längtar tills vi kan ses så du kan berätta om allt!! :) En filmkväll om inte allt för länge måste det bli! <3

Svar: Ååh absolut! Vi får höras när jag e hemma! :) <3 Miss u! :*
None None

Kommentera

Publiceras ej